Szukasz najlepszych zdjęć do portfolio? A może chcesz zaprezentować swój produkt jak najlepiej?
Wchodząc na pierwszą stronę internetową nasze oczy w pierwszej kolejności ujrzą zdjęcie, które zazwyczaj jest najistotniejszym zastosowaniem wobec produkty. W zamyśle całego artykuły produkt stanowiłby końcowy efekt wizualny dla całego projektu.
Od czego zacząć?
Dobre pytanie na początek, szczególnie, gdy nie do końca wiemy co może okazać się najlepszą stroną naszej strony. Za przykład może posłużyć strona informacyjna lokalnej cukierni. W tym przypadku powinniśmy na pierwszym miejscu ustawić zdjęcie, które najlepiej się eksponuje, zarazem podkreślając charakter prezentowanej oferty.
Jakość zdjęcia w dzisiejszych czasach jest wyznacznikiem profesjonalności prezentowanego produktu. Jakość rozdzielczości od 1024 px wzwyż wydaje się spełniać wymagania. Jedynym minusem może okazać się większy czas ładowania zdjęcia, zatem najlepszym rozwiązaniem wydaje się być również odpowiednia szerokość i wysokość zdjęcia, wraz z odpowiednim kadrowaniem, które umożliwia chociażby gotowy framework Bootstrap, który posiada również kreatory.
Dlaczego polecam, akurat ten system? Jest on oparty na kafelkach, które ułatwiają prace pod względem wizualnym.
Kolory mają znaczenie.
Podczas doboru zdjęć powinniśmy kierować się również odpowiednim schematem kolorystycznym ze względu na kolorystykę strony, która również powinna być zachowana. Pod tym adresem znajdziecie color.adobe.com narzędzie do dobierania schematów. Do wyboru: analogowy, monochromatyczny, triada, dopełniający, złożony, odcienie, lub własny.
Jakie zdjęcia wybrać?
Musimy utrzymać jedną tematykę zdjęć. Sprzedajesz buty? Skup się na nich! Nie pozwól, aby inne przedmioty umieszczone na zdjęciu w ramach stworzenia odpowiedniej kompozycji odciągały produkt, kompozycja zdjęcia ma jedynie na celu dodania smaku prezentowanej fotografii. Zachowaj spójność w tym co prezentujesz.
Komentarze
Prześlij komentarz